Przepłaciłeś za stronę? Przeczytaj!

Na portalach ogłoszeniowych co druga osoba narzeka na ceny stron WordPress. Oczywiście, każdy ma prawo do własnego zdania, dlaczego akurat jego WordPress jest lepszy i stąd droższy od, np: naszego, ale w kwestii przepłacania mamy wielką masakrę. Te ceny mogą powalić na kolana!

Jeden z naszych ulubionych klientów twierdzi, że za stronę, którą stawialiśmy mu od nowa, bo poprzedni programista olał totalnie linki wewnętrzne i w odnośnikach (i stronę chłopu boty rozdarły) zapłacił 6 razy mniej, niż za starą. A zapłacił nam tylko 300 złotych brutto. Jeśli Joomla za 1800 zł to postawiony szablon demo w 5 godzin z naniesieniem tekstów i foto, to my chcemy zarabiać tyle za WordPressa.

Niestety, ale nasz cennik nie kłamie i tyle faktycznie kosztują strony, które oferujemy, a wiemy, jak są wypasione. O co zatem chodzi? Niewielu dobrych programistów szuka pracy, bo mają świetne zarobki w korpo. Programistów z DG nie interesuje portal ze zleceniami, a właśnie tam płaci się za usługi najwięcej.

Czy abonament się opłaca?

Firmy informatyczne specjalizują się w pracach abonamentowych czyli ryczałtowych. Wykonują tą samą pracę miesiąc w miesiąc zarabiając dokładnie tyle samo. Jak abonament na telefon 🙂

Abonament to bardzo fajna rzecz, ale w wielu przypadkach trafiamy na słabych informatyków i odechciewa nam się współpracy po pierwszym kwartale. Do takich usług trzeba dojrzeć i przede wszystkim posiadać specjalność. My zaczęliśmy oferować utrzymanie WordPressów i ich pozycjonowanie dopiero po 5 latach pracy na tym CMS, a stron wykonaliśmy dużo więcej, niż konkurencja.

Ile kosztuje abonament?

Powinien kosztować do 100 złotych w wersji podstawowej, ale niektórzy zaczynają rozmowy od 300 złotych netto wzwyż i to jest interesujące, bo zazwyczaj dotyczy nowych firm. Posiadanie 100 stałych klientów na abonament jest fajne i przynosi niezłą kasę, ale kiedy przyjdzie czas na odpalenie stu stron i zaktualizowanie łącznie 800 wtyczek, to niejednemu roboty się odechciewa. Niestety.